Hyvä Kakaton Vuosi 2014.

Alkuun on sanottava, että olen sinuun hieman pettynyt. Itse asiassa todella pettynyt. Sinun oli määrä olla Kakaton, kuten nimesi jo kertoo. Nimesin sinut jo edeltäjäsi aikana silloin, kun vielä kuvittelin, ettei häntä pahempaa yksilöä voisi olla. Olin väärässä.

Eihän se tavallaan sinun vikasi ole. Olet varmasti yrittänyt parhaasi. Ehkä olet jopa onnistunutkin joiltain osin. Et tosin minun elämäni osa-alueilla. Toki joskus voi käydä niinkin, ettei Pertti onnistu Perttinä. Eikä silloin ole Pertin vika, että joku on nimennyt hänet Pertiksi. Tauno olisi voinut sopia Pertille Perttiä paremmin. Samoin kävi sinulle. Ja se on täysin oma vikani. Minun olisi pitänyt tutustua sinuun ensin ja nimetä vasta sitten.

Ehkä vielä ei kuitenkaan ole liian myöhäistä. Olenkin laittanut nimenmuutosasiasi vetämään. Kunhan saamme päätöksen, alan virallisesti kutsua sinua nimellä V***u Mitä P****a 2014. Kavereiden kesken ihan "Vee Mitä Peetä 2014" vaan. Voit vähitellen alkaa totutella uuteen kutsumanimeesi, sillä saatat tulevaisuudessa kuulla sitä paljon. Uuden nimen sisäistämisen pitäisi siis onnistua melko helposti. Äläkä ole huolissasi, minä autan sinua ja toistelen nimeäsi niin kauan, että totumme siihen molemmat.

Uuden nimesi myötä saat sinäkin onnistumisen kokemuksia. Onhan se paljon mukavampaa täyttää odotukset kuin olla täyttämättä. Myönnän, että luotin sinuun paljon. Liikaakin. Eihän sellaista kukaan voi kestää. Siksi meidän molempien on helpompi elää, kun tiedämme, mitä on tulossa. Minä tiedän sinun olevan tulvillaan kakkaa ja sinä tiedät minun osaavan odottaa sitä.

Ulosteenlämpimin terveisin Vastarannan Kirsi